Lange reis - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Eline Tebeest - WaarBenJij.nu Lange reis - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Eline Tebeest - WaarBenJij.nu

Lange reis

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 September 2016 | Vietnam, Da Nang

Maandag 19 september,
Het duurde even voor ik me realiseerde dat ik echt 2 maanden weg ben nadat ik afscheid had genomen op Schiphol. 2 maanden, waarschijnlijk is dat zo voorbij gevlogen maar toch best gek.

Amsterdam - Istanbul, Istanbul - Ho Chi Minh en Ho Chi Minh - Da Nang. Na +/- 14 uur vliegen dan eindelijk op 21 september in Da Nang om 20:20 Vietnamese tijd (het is hier 5 uur later).
Een warme avond met gigantische stortbuien, onweer en straten vol met water, wegen vol met brommertjes en toeterende auto's.

Aangekomen in Green House (vrijwilligershuis) ontvangen door de 4 andere vrijwilligers, waarvan er één morgen weer weg gaat en nog een ander zondag. Gelijk de eerste trip gepland voor het weekend, 15 uur in de bus naar Da Lat. Maar kijkend naar de foto's is dat het meer dan waard! (Zie foto watervallen)

Vandaag de ochtend bijkomen van al m'n vluchten en de lange reis. vanmiddag op pad voor een introductie middag.

Luisterend naar alle toeterende brommers, het gekke Vietnamese gebrabbel en na het voelen van de warmte en hoge luchtvochtigheid word het toch steeds meer 'echt'. Ik ben gewoon al in Vietnam!

  • 21 September 2016 - 07:04

    Barbara:

    Geweldig. Lekker genieten van alle indrukken. Xx

  • 21 September 2016 - 09:16

    Elly:

    Ik hoop dat je naast gezellige mensen hebt gezeten tijdens je reis. Het is begonnen! Succes met je project en geniet van de mooie dingen en mometen.

  • 22 September 2016 - 03:20

    Karin:

    Goed aangekomen!
    Nu aan de slag en genieten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Mijn reisdagboek van mijn reis naar Vietnam als vrijwilliger.

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 6106

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 22 November 2016

Vrijwilligerswerk Da Nang - Vietnam

Landen bezocht: