Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Eline Tebeest - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Eline Tebeest - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn

Blijf op de hoogte en volg Eline

07 Oktober 2016 | Vietnam, Da Nang

Na het trieste verhaal van vorige week dan nu weer een leuk verhaal. Vandaag weer in het Red Cross Centre geweest, bij aankomst was daar een Vietnamees gezin wat één van de baby`s gaat adopteren!

Verder afgelopen week een hoop gedaan, van het weekend hier in Da Nang gebleven en lekker naar het strand geweest, de lokale markt bezocht en gewoon even niks gedaan.
Maandag vertrokken naar Tam Ky om twee dagen in de Peace Village te werken. Spelletjes gedaan met de kinderen, puzzelen en kleuren. `s Middags met de gehandicapten kinderen het zelfde. Inclusief een potje voetbal met `Lazy Boy` zoals zijn Duits elftal shirt zei. Maar hier was weinig van waar en dat merkte ik snel genoeg, rennen, rennen en nog veel meer rennen.

Woensdag en donderdag ochtend les gegeven op de Hoang Sa School in grade 1, 2, 4 en 5. Tellen, lezen, schrijven, vanalles!

Vandaag, vrijdag dus zoals in het begin verteld bij de Red Cross geweest. Nu lunchen, spullen pakken en voor het weekend naar Hoi An. Een leuke trip voor de boeg!